Thursday, October 16, 2008

Selamat Hari Raya



Gambar bersama 2 anak lelaki aku di pagi Raya 2008

Bersama keluarga di Pagi Raya 2008



Di rumah adik di Serian...........


Aku agak belum terlambat nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang merayakan. Seperti biasa aku hanya dapat merayakan Raya ke 2 di kampung . IAdd Imageni dah jadi lumrah org Spaoh bila raya ke 2 mereka berduyun duyun ke Seruai atau Melanyut. Aku bertolak dari Kuching jam 7:30 pagi dan sampai di Seruai pada jam 10:30 dan masa itu masih ramai pengunjung. Agaknya akibat hujan pagi itu maka kebanyakan orang kampung lambat sikit ke Seruai. Aku dan keluarga pula hanya sempat ke rumah kawan aku 1) Wan Mahbi dan Dahlan saje selain dari keluarga aku sendiri. Ibu dah tiada maka aku memohon kemaafan dari ayahku yang kini masih di Spaoh. Aku berangkat ke Kuching jam 4 petang dan sempat singgah di Serian di rumah adik aku yang menetap di sana.

.... Nanti aku sambung balik......

1 comment:

amybarakbah said...

pakcik es

u kena tagggggg

p tengok kat my blog

hahahaha